خبرنامه سایت

جهت اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات سایت کلیک کنید

menuordersearch
oumghandisheh.ir

برنامه کاری , نویسنده : ژول مارکو مترجم : محمد حسین مهر یزدان

مشاهده سبد خرید

تومان
linkedininstagraminstagramaparatlenzorpinterestcloob
اندیشه خود را ماندگار کنید 02188102775
heder
برنامه کاری
مدل کالا
نویسنده : ژول مارکو مترجم : محمد حسین مهر یزدان
تصاویر بیشتر
برنامه کاری
(0)
(0)
نویسنده : ژول مارکو مترجم : محمد حسین مهر یزدان
وضعیت کالا : موجود
تعداد عدد
قیمت کالا
8,000 تومان
عمق اندیشه ، انتشارت نظری ، کتاب های انتشارات نظری ، کتاب ، کسب و کار ها ، مارکتینگ ، آموزش مارکتینگ ، محمد حسین مهریزدان ، ژول مارکو ، کتاب برنامه ریزی کاری ، برنامه کتاب کارآفرینی ، دانلود کتاب برنامه ریزی کاری ، دانلود کتاب برنامه کاری ، دانلود کتاب برنامه ریزی کاری ، دانلود کتاب بازاریابی ، دانلود کتاب بازاریابی شبکه ای ، دانلود کتاب بازاریابی چریکی ، بازاریابی ، بازاریابی شبکه ای ، بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی چریکی ، بازاریابی تلفنی ، بازاریابی عصبی ، بازاریابی و فروش ، موفقیت در کسب و کارهای کوچک ، راه های موفقیت در کسب و کار ، کتاب های موفقیت در کسب و کار ، روش های موفقیت در کسب و کار ، راهکار های موفقیت در کسب و کار ، یادداشت هایی برای موفقیت در کسب و کار ، راه های موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، عوامل موفقیت نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط ، راز های موفقیت در کسب و کار ، نکته های موفقیت در کسب و کار ، ارتباط با مشتری ، ارتباط با مشتریان ، چگونگی ارتباط با مشتری ، نحوه ارتباط با مشتری ، روش ارتباط با مشتری ، نحوه ارتباط با مشتري ، روش های ارتباط با مشتری ، نحوه برقراری ارتباط با مشتری ، روش اجرایی ارتباط با مشتری ، نحوه ارتباط موثر با مشتری ، نحوه صحیح ارتباط با مشتری ، روش اجرایی ارتباط با مشتریان ،
شناسنامه
سرشناسهمارکو ژول - marcoux.jules
عنوانبرنامه کاری - The marketing blueprint: lessons to market &sell anything
مشخصات نشرتهران - انتشارات نظری - 1395
مشخصات ظاهری224 ص
شابک9786002895387
موضوع بازاریابی ، موفقیت در کسب و کار ، کسب و کار - ارتباط
رده بندی دیویی 658/8
شماره کتابشناسی ملی4469860
مترجم محمد حسین مهریزدان
معرفی کوتاه

این کتاب مجموعه‌ای از تمام چیزهایی است که از کارکردن با مشتریانم یا رفتن به جلسه شام با مربیان بازاریابی و کارآفرینی، مصاحبه با کارآفرینان و مدیران از سراسر دنیا ( مانند بارنس، نوبلز و والمارت )، خواندن کتاب‌های بازاریابی، کارکردن روی هدفم و رفتن به سمینارها و کنفرانس‌ها به دست آورده‌ام . باوجود همه این منابع عالی، بزرگ‌ترین معلم من زندگی شخصیم است. ترک تحصیل برای اینکه نشان تجاری خود را گسترش دهم و از صفرتا رسیدن به‌جایی که روی هزار تجارت تأثیرگذار بودم.

بعضی از کارآفرینان زمانی شروع به قسمت کردن تجربه‌ها و دانش خود با مردم دنیا می‌کنند که خیلی دیر است. من تصمیم گرفتم که راه دیگری را در پیش بگیرم. من در عوض می‌خواهم مردم جهان را با خود در این راه به‌سوی موفقیت همراه سازم. من بی‌نهایت خوشحال هستم که شما تصمیم گرفته‌اید در این راه مرا همراهی کنید.

تمام سعی خود را کرده‌ام که این کتاب تا حد ممکن ساده و درعین‌حال کامل باشد. من سعی کردم این کتاب را تا حد امکان ساده و کامل بنویسم. شما می‌توانید آن را بخش به بخش مطالعه نمایید و یا سرفصل موردنظر خود را انتخاب نمایید. این کتاب برای آموزش، یادآوری و یا به دست آوردن مهارت بازاریابی تهیه‌شده است. من سعی کردم تا جایی که امکان دارد این را مستقل از زمان تهیه کنم تا همیشه تأثیرگذار باشد حتی در آینده. من از بین توصیه‌ها و درس‌های بزرگی که از مشتریانم گرفتم بهترین‌ها را دست‌چین کرده‌ام.

یکی از مشکلات همیشگی کتاب‌های بازاریابی این است که پر از نکات تئوری است که فقط مناسب محیط‌های آموزشی و کلاس هستند. تئوری‌های مطرح‌شده در آن بسیار عالی و کاملاً تشریح شده هستند ولی کتاب‌ها راه‌حل‌های عملی را برای استفاده از این تئوری‌ها بیان نمی‌کنند. این همان ایده‌ای بود که باعث شد این کتاب را بیشتر بر اساس مباحث عملی بنویسیم تا مسائل تئوری. اگر شما یک مدیرعامل، مدیر بازاریابی و یا کارآفرین باشید، این کتاب به شما دیدگاهی تازه و عملی در مورد بازاریابی می‌دهد و به شما کمک می‌کند که بازاریاب بهتری شوید.

من معتقدم بعد از دانستن اولین پایه‌های بازاریابی، داشتن ایده‌های مفید، اجرای آن‌ها باهدف مشخص، سیاست‌های زیرکانه‌تر، کنجکاوی، جسارت و اشتیاق لازم است. این چیزی بیشتر از دانستن لغات آن‌چنانی است که از کتاب‌ها بیرون می‌آید. این به معنی تکامل چیزی است که جنبه سرگرمی هم دارد.

امیدوارم این کتاب منعکس‌کننده احساس قوی من باشد که اعتقاددارم بازاریابی یک هنر است و موفقیت در این صنعت جالب چقدر می‌تواند جذاب باشد.

قسمتی از مطالب

قاعده بازی ساده است : هیچ‌وقت از مشتریان نوبت اول درخواست هزینه نکنید. این کار نه‌تنها موجب افزایش وفاداری به نشان تجاری می‌شود بلکه موجب بهبود اعتماد، آگاهی از نشان تجاری و نقل‌قول کلامی می‌شود.

منطقی است : اگر ایدئولوژی فروش‌های عصر نوین را بیشتر به شکل ابر ببینید تا قیف، استراتژی کسب‌وکار شما به یک استراتژی تکرارپذیر منسجم تبدیل می‌شود، محصول شما به یک محصول باکیفیت تبدیل می‌شود و هدف شما یک بازار هدف مناسب را در پیش می‌گیرد. بنابراین چرا باید از ارائه رایگان محصول خود واهمه داشته باشید؟ شما که نسبت به همه حواشی آن اطمینان دارید.

ردبول در طرح دختران با بال‌های ردبول این استراتژی را دنبال می‌کند. آن‌ها به شهرهای پرجمعیت مسافرت می‌کنند و ردبول رایگان عرضه می‌کنند. در بزرگ‌ترین رویدادهای آن شهر‌ها شرکت می‌کنند و محصولات خود را رایگان ارائه می‌کنند. در چند سال گذشته این کار موجب رشد نشان تجاری آن‌ها شده و در تسلط بر بازارهای جدید به آن‌ها کمک کرده است و به‌این‌ترتیب وفاداری نسبت به پایگاه مشتریان آن‌ها را افزایش داده است. ردبول با عرضه محصولات رایگان (حتی به مشتریان همیشگی) نوعی " حرکت " برای مشتریان خود ایجاد می‌کنند که من آن را " عادت به ردبول " می‌نامم.

فهرست مطالب

تقدیر و تشکر

درباره نویسنده

استراتژی باحال به نظر رسیدن!

چگونه یک جلسه فروش و یا جلسه توسعه تجاری بسیار عالی داشته باشیم

بهترین روش رشد چیست؟

ایجاد مخاطب

ایجاد پیش-آوازه

به حرکت ادامه بده

آن‌ها جوان می‌مانند

یک نام درست انتخاب کنید

راه مناسب برای ایجاد تنوع

یک نشان تجاری به‌اندازه‌ی نقطه‌ضعفش قوی است

راه‌حل را به افرادت نشان بده

کار سخت لزوماً منجر به نتیجه نمی‌شود

مقیاس‌پذیری

فشار و کشش

نشان تجاری خودتان را کم به‌حساب نیاورید

قدرت داستان‌سرایی

کشف قیمت عالی

برای مشتریان خود وقت صرف کنید

جلب تشکر دیگران خرج دارد

دو هفته بعد از فروش پیگیر مشتریان خود باشید

استراتژی قاچاقچی مواد مخدر

برنامه‌های بلندمدت بی‌فایده است

جهان یک بازار نیست

جایگاه شما چیست؟

استراتژی تحکیم قیمت

موقعیت، موقعیت، موقعیت

از درون جعبه فکر کنید

دستکش‌های بوکس خود را دست کنید

در یک جمله بنویسید

اگر هیچ نیازی وجود ندارد، مردم را قانع کنید که نیازی هست

بازاریابی باید همراه با ماندگاری باشد

همیشه با فرد تصمیم‌گیرنده صحبت کنید

بازاریابان بزرگ هیچ‌چیز نمی‌دانند

 

نمودار تغییر قیمت
شرکت سازنده