google-site-verification=BXEvBwgLLf1nLiquuSvKhxvUxKLBypmdr_JSue2w7Js
menuordersearch
oumghandisheh.ir

کتاب لاغری آسان با ضربه تراپی به شیوه بناساز = Btt , کتایون بناساز

مشاهده سبد خرید

تومان
linkedininstagraminstagramaparatlenzorpinterestcloobtwiter
اندیشه خود را ماندگار کنید 02188102775
heder
معرفی کوتاه

مشکلات زندگی موجب عدم پذیرش خودشان شده است و عدم پذیرش خودیکی از نکات کلیدی نداشتن احساس خوب به خود است.
با انجام ضربه تراپی بر جنبه‌های مختلف عدم پذیرش خود نه تنها مشکل عدم پذیرش خود برطرف می‌شود بلکه سایر مشکلات هم ناپدید می‌شوند و ما آدم دیگری می‌شویم و زندگی‌مان تغییر می‌کند

کتابی که هم اکنون در دست دارید حاصل یک دهه فعالیت  و آموزش در زمینه های مختلف ضربه تراپی است . که تاکنون توانسته به افراد زیادی کمک رسان  باشد .

 امید است که شما نیز با مطالعه  این کتاب و عمل به راهکار های بسیار کارآمد و سریع آن ، به موفقیت های فردی دست یابید .

بخشی از مطالب

در این کتاب ، فرض براین است که شما قبلا و به کمک یک متخصص تغذیه ، یک رژیم غذایی کار آمد و موثر را در اختیار دارید ولی در شروع و ادامه و پایبندی به رژیم کارآمد خود دچار مشکل هستید .

 بنابر این ضربه تراپی هرگز جایگزین خدمات تخصصی و پزشکی نیست و تنها یک روش "خودیاری"سریع ، کارآمد و " مکمل "محسوب می شود .

 اگر شما هنوز "برنامه ی رژیم غذایی "خوبی در اختیار ندارید باید هشدار دهم که صرف خواندن و حتی انجام تمرینات این کتاب کمک چندانی به تناسب اندام شما نخواهد کرد. زیرا در نهایت این" نخوردن" مواد غذایی بیش از حد است که ما را لاغر و متناسب می کند  ولی به دلیل این که گاه روی پرخوری خود به دلایل احساسی و عاطفی کنترل چندانی نداریم ، اینجاست که ضربه تراپی و "بی‌تی‌تی" به کمک ما می آید . و با استفاده از دو عامل "برنامه‌ی غذایی" سالم و کار آمد به همراه ضربه تراپی می توانم این نوید را به شما بدهم که به زودی شاهد اندامی متناسب و بدنی سالم و همچنین روحیه ای شاد و سرحال خواهید بود.

نقش "‌ورزش‌" را هم نمی توان نادیده گرفت . ورزش کردن می تواند کمک بزرگی در تناسب اندام و سلامت انسان باشد و همه این را می دانند و نیازی به توضیحات تکراری در اینجا نیست. ولی مشکل اینجاست که اغلب افراد برای شروع ، ادامه و پایبندی به "‌برنامه ی ورزشی‌" خود دچار مشکل هستند . و ممکن است مرتبا آن را به تعویق و "‌پشت گوش" بیندازند و به اصطلاح ”‌امروز و فردا‌” می‌کنند . که در اینجا نیز ضربه تراپی و "بی‌تی‌تی"می‌تواند به ما کمک کند تا برنامه ی ورزشی خود را شروع کنیم و با پایبندی ، آن را ادامه دهیم که بعدا در مباحث دیگر ضربه تراپی به مسئله‌ی "‌پشت گوش اندازی در کارها" خواهیم پرداخت.

نکته ی دیگری را هم که باید متذکر شوم این است : اگر چاقی به علل دیگری به غیر از پرخوری ، باشد مثل کم کاری برخی غدد و … ابتدا باید این عوامل را برطرف کرد سپس از ضربه تراپی بهره گرفت .

بنابر این در اینجا فرض براین است که شما پیش از شروع تمرینات این بخش ، به کمک خدمات پزشکی کلیه ی عوامل احتمالی داخلی خود را بررسی و برطرف کرده اید و اکنون برای شروع "رژیم لاغری " و ادامه و پایبندی به آن ، تصمیم گرفته اید توسط ضربه تراپی و "بی‌تی‌تی" به خود کمک و یاری رسانید . اینجاست که باید به شما تبریک بگویم زیرا روش صحیح ، سریع و کارآمدی را در پیش گرفته اید .

 

یکی از دلایلی که اغلب “رژیم های لاغری ” با اشکال روبرو می شوند این است که اکثر آن ها تنها به ” مقدار ” غذا و خوراکی مصرفی توسط افراد به طور روزانه توجه می کنند . این در حالی است که توجه به تغییر "عادات غذایی"امری مهم و ضروری است . و بدون این تغییرات در عادات غذا خوردن ، تنها در طول انجام رزیم غذایی و کمی پس از آن ، شاهد کاهش وزن افراد هستیم و معمولا این گونه افراد پس از مدتی نه تنها به وزن اولیه ی خود باز می گردند بلکه دچار کمی اضافه وزن  ، مازاد بر وزن اولیه شان نیز می شوند ! ولی هدف ما در اینجا تنها از دست دادن چند کیلوگرم اضافه وزن آن هم به طور موقتی نیست . بلکه سعی بر " تغییر عادات غذایی " و حتی"روش زندگی " افراد است .

در واقع می خواهیم روش های " سالم زیستن " را بیاموزیم تا زندگی شادتر ، آرام تر و سعادتمند تری داشته باشیم .

بدیهی است در کنار این هدف متعالی به " تناسب اندام " نیز دست خواهیم یافت. چرا که با در پیش گرفتن زندگی سالم ، هرگز به پرخوری و مصرف مواد غذایی ناسالم ( دارویی ، اعتیاد آور ، توهم زا ، الکل و ) نخواهیم پرداخت . اما برای همه ی این کارها یک پیش نیاز ” بزرگ ” لازم داریم و آن  توانایی کنترل و"مدیریت خود " مان است .

فهرست مطالب

مقدمه  11

مثال   12

نقطه کاراته  12

درس 1   13

تغییرات در رفتار غذا خوردن   13

درس 2   21

مدیریت احساسات    21

درس  3   29

ترک کردن اعتیاد به خوراکی ها29

درس 4   37

احساس کمبود  37

علت : 42

تمرین : 43

نقطه ی کاراته :43

تاج ابرو :44

زیر چشم :44

بالای لب :44

زیر لب :44

گودی زیر گلو :44

زیر بغل :44

مچ دست :44

فرق سر :44

نقطه ی ملتهب :45

درس 5   47

اضطراب    47

علایم اضطراب :52

درس 6   55

خشم  55

تمرین   61

از بین بردن و خنثی سازی خشم از افراد و رویداد ها  :61

درس 7   63

تنهایی موجب چاقی ‌می‌شود!63

تنهایی موجب چاقی می شود !67

تمرین :69

نقطه ی کاراته :69

نقطه ی ملتهب   70

نمودار تغییر قیمت